Reacties
Reacties 1 - 50 van 131
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anna-Renate Stam | Heerlijk deze doorgeslagen hobby!!! | 21 okt. '18 |
| Kiek Valkering | Doorgeslagen hobby... ben benieuwd naar de foto's!!! | 21 okt. '18 |
| An | Oh ik niet hoor 😂. Als dank Zal ik iedere avond… | 20 okt. '18 |
| Rob Luik | Ha Ha het begint al goed de eerste dag, heb wel medelijden… | 20 okt. '18 |
| An | Leuk dat jullie mee gaan op reis. Ik ga mij nu ook… | 18 jul. '18 |
| Ineke van embden | Dank je wel Antoinette, dat ik je reizen mag meebeleven.… | 18 jul. '18 |
| Sandra de Koster | Tuurlijk ga ik ze weer lezen hoor. Altijd weer mooi… | 17 jul. '18 |
| Riny | Wat een belevenissen. Mooi met al die watervallen… | 30 aug. '17 |
| Riny | Zo zo weer een mooi verhaal. En wat een belevenissen.… | 30 aug. '17 |
| Mapa | weer een leuk spannend verhaal. wat zullen jullie… | 30 aug. '17 |
| An | Kaplaarzen uit en nu de slippers aan. Hier mooi weer.… | 26 aug. '17 |
| Riny | Op naar het mooie weer. En genieten kaplaarzen uit.gr | 25 aug. '17 |
| Riny | Wat een geweldige beleving. En dat pas op de eerste… | 22 aug. '17 |
| Je aller liefste dochter van de hele wereld | Ben benieuwd naar alle mooie verhalen die nog gaan… | 22 aug. '17 |
| Riny | Ja zo gaat dat daar, ze verkopen nou eenmaal graag,… | 7 okt. '15 |
| Riny | Weer een leuk verhaal, en een mooie reis geweest,… | 17 okt. '14 |
| Gineke | Volgens mij is dit weer een hele mooie reis. Leuk… | 15 okt. '14 |
| Mapa | We zijn weer online en helemaal bij met het blog.Hebben… | 14 okt. '14 |
| Riny | Hoeveel koeien zou ik nog waard zijn? Neem voor mij… | 11 okt. '14 |
| Riny | Alweer een leuk verhaal, lijk mij zeer vermoeiend… | 8 okt. '14 |
| Riny | Indrukwekkend.wat je allemaal tegenkomt. grappig. | 7 okt. '14 |
| Riny | Dan had je zeker geen scubzout nodig, ha ha. | 7 okt. '14 |
| Riny | Weer een leuk verhaal. | 5 okt. '14 |
| Astrid | Weer mooi verhaal en prachtige foto's. Die van… | 5 okt. '14 |
| Mapa | Weer een mooi verhaal wat zien jullie een hoop mooie… | 5 okt. '14 |
| Carla Aarnoudse | Het is inderdaad een land van contrasten maar wat… | 3 okt. '14 |
| Gineke | Hoi, Weer een mooi verhaal. Beetje jaloers maar hoor… | 2 okt. '14 |
| Riny | Leuk verhaal. | 29 sep. '14 |
| Je aller liefste dochter van de hele wereld | niet met stenen gooien hè naar die grootte poes,… | 29 sep. '14 |
| Mapa | mooie grote auto kan je wel gebruiken voor de grote… | 28 sep. '14 |
| Zussie | We kijken weer halsreikend uit naar de spannende verhalen. | 28 sep. '14 |
| Je aller liefste dochter van de hele wereld | Leuk om het zo weer te kunnen volgen, geniet ervan… | 28 sep. '14 |
| Riny | De reis is net begonnen, en is nu al spannend, slaap… | 28 sep. '14 |
| Gineke | Heeee. Het gaat weer gebeuren! Fijne reis | 27 sep. '14 |
| Mapa | Heerlijk weer zulke mooie verhalen Je kan bijna voelen… | 27 sep. '14 |
| Riny | Vlieg hij mee naar Nederland? Wij hebben ook nog saus.… | 20 jun. '14 |
| Miran | Gaaf!! Nog even genieten van de schoonheid daar!!! | 20 jun. '14 |
| Riny | Leuke fot! S en de juiste koers blijven varen.gr ons | 19 jun. '14 |
| Riny | Zo hoor je nog eens wat, leuk verhaal. jullie maken… | 27 mrt. '14 |
| Riny | Ach nu al apart slapen??.?? | 27 mrt. '14 |
| Riny | Goed ontbijt zo te zien, kom je de ochtend wel mee… | 27 mrt. '14 |
| Riny | Ik zie An toch echt staan, mooi huis zo te zien. | 27 mrt. '14 |
| Riny | Ik heb ook gegiecheld, maar dan om het verhaal, van… | 27 mrt. '14 |
| Miran | Mooi verhaal voor mij als 'oude' fan!!!! | 27 mrt. '14 |
| Zussie | Hey grappig weer om te lezen dat jullie altijd ondernemend… | 27 mrt. '14 |
| Mapa | Schitterend verhaal mooie foto's maar misschien… | 25 mrt. '14 |
| Zussie | Yoh man.. Leuk hoor. Lekker genieten en veel zien.… | 24 mrt. '14 |
| Riny | Ya man, gewoon blijven doorgaan met rollen.en denk… | 24 mrt. '14 |
| Mapa | Heerlijk verhaal we moesten even wachten maar de moeite… | 24 mrt. '14 |
| Je aller liefste dochter van de hele wereld | Don't worry about a thing, three little birds… | 9 mrt. '14 |
1 2 3 Volgende »


- Anna-Renate Stam: Heerlijk deze doorgeslagen…
- Kiek Valkering: Doorgeslagen hobby... ben…
- An: Oh ik niet hoor 😂. Als…
- Rob Luik: Ha Ha het begint al goed…
- An: Leuk dat jullie mee gaan…
Alle reacties »