Gerard & Antoinette

581
Video’s:

Over ons

Wij zijn Gerard en Antoinette en samen staan we reislustig in het leven.

Ons motto Viva la Vida ( leef het leven) is ons op het lijf geschreven.

Inmiddels hebben we al veel mensen ontmoet, landen gezien, culturen ontdekt en schitterende natuur gezien, maar er is nog zoveel te ontdekken....

Niets georganiseerd en voorgebakken..... gewoon een ticket en zelf bepalen waar we gaan en staan... vrij in het leven en genieten met volle teugen.

Dat zijn wij......... reislustig, ontdekkend, nieuwsgierig en vooral genietend.

Over onze reis

Nieuw - Zeeland - rondreizen, hoogte punten opzoeken, slapen in de natuur, wakker worden met prachtige uitzichten, en zijn we het zat..... dan reizen we gewoon weer verder

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

Argentinië, België, Brazilië, Canada, Cuba, Duitsland, Finland, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Jamaica, Laos, Maleisië, Marokko, Namibië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Rusland, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.