Voorbereidingen

11 november 2012 - Uitgeest, Nederland

Nog 6 maanden te gaan. We hebben nog wat maanden voor de boeg. Voor die tijd gaan we nog een lang weekend naar Engeland toe. We sluiten niet uit dat we voor Amerika misschien nog ergens naar toe gaan. We kijken wel wat er op ons pad komt.

We zijn nu al bezig met de voorbereidingen voor Amerika. De tickets zijn gekocht. De auto is geboekt en we hebben een reisplanning gemaakt. Nu zijn we aan het kijken hoe lang we overal willen blijven en wat we allemaal willen zien.

Eerst wilden we rechtsom reizen maar uiteindelijk gaan we het rondje toch linksom maken. Al is het alleen maar om de hoogtepunten voor het laatst te bewaren. Het zou toch zonde zijn als je met de hoogtepunten begint en daarna alleen maar negatief aan het vergelijken bent.

Ook het zoeken van slaapplaatsen is iets waar we nu al naar aan het kijken zijn. Sommige gewilde slaapplaatsen moet je maanden van te voren reserveren. Op zoek dus naar de mooiste plekjes .... tegen betaalbare prijzen.

Gisteren hebben we alvast een Swissnife besteld. Kunnen we onderweg blikjes openen, flessen opentrekken, verpakkingen openknippen en broodjes opensnijden. Een TomTom met de kaart van Amerika hebben we al via Marktplaats op de kop kunnen tikken. Dus verdwalen zullen we niet. En een pas om de Nationale parken te mogen bezoeken hebben we tweedehands op de kop kunnen tikken. (Dat scheelde toch weer de helft)

We zijn lekker bezig zo.... en om jullie ook mee te laten genieten.... hebben we vandaag deze weblog geopend. Kunnen we gemakkelijk met jullie in contact blijven en jullie op de hoogte houden van al onze belevenissen..

Tot snel

Uitgeest